vrijdag, mei 12, 2006

Downloaden

Op een van mijn favoriete downloadsites kwam ik deze prachtige afbeelding tegen:En dat alles met de begeleidende tekst: "Is this a joke? I fear not! Ah mister Bush, how can we take you seriously?"
Wanneer je goed naar het plaatje kijkt kun je overigens zien dat de computer vrijwel zeker een iMac G3 Bondi Blue moet voorstellen; Jawel, mijn oude computer dus! Alsof het downloaden van mp3's typisch iets voor Mac-afficionado's zou zijn.
Nu ik het er toch over heb: Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een CD gekocht, althans ik heb hem besteld: de Nederlandstalige Mattheuspassie in de vertaling van Jan Rot. Muziekliefhebbers met weinig scrupules kunnen zich bij mij melden voor een roofkopie ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Sjef,
Ik ben zeker geinteresseerd in een roofcopie van Jan Rots Mattheuspassie.
Zou je hem voor mij willen uploaden?
Groeten,

Anoniem zei

pieterpopster@hotmail.com

Sjef zei

Hallo Pieterpopster,
Buren en vrienden kunnen gerust bij me langs komen om de cd te lenen maar uploaden gaat me een beetje te ver.
De CD is overigens voor een prikkie (€ 19,95) te bestellen via de internetsite van de Volkskrant.

Anoniem zei

Helaas, maar toch bedankt
:-)