woensdag, december 30, 2009

Bitstrips

"Hee" denk je zeker, "een nieuwe afbeelding als opening van Sjefstek!" Nou, dat komt dus zo: Een tijdje geleden raakte ik op de Bitstrips website verzeild waar je zelf stripverhalen in elkaar kunt zetten. Ik had op dat moment geen zin om me te registreren maar afgelopen dinsdag kwam het er toch van. Toen ik me afgelopen middag rond 13.30 u. even achter de computer zette om email en nieuws te checken zag ik dat de Bitstrips pagina nog openstond en ik kon het niet laten om aan de slag te gaan en een nieuw character aan te maken: je maakt een keuze man of vrouw, huidskleur, vorm hoofd, haardracht, ogen, mond, oren enzovoorts, enzovoorts. Uiteindelijk komt er een heel aardig resultaat uit de bus dat niet geheel toevallig een flink aantal trekken met mij gemeen had inclusief fraai bestoppelde kin en wangen. Rond etenstijd was het klaar en had ik ook een eerste versie van Bronke gefabriekt, boodschappen gedaan, de kamer opgeruimd en een mooie driegangenmaaltijd gekookt voor een vijfkoppig gezelschap. De komende tijd zul je wel vaker een aflevering van mij in stripvorm op deze site zien en voor wie zelf eens aan de slag wil: klik op de afbeelding hieronder om naar de Bitstrips website te gaan.


Geen opmerkingen: