zaterdag, februari 16, 2013

Wehkamp

Er waren zo'n 10 bedrijven die de wireless router TL-WR1043ND voor € 44.90 aanboden en omdat ik geen zin had om alles te checken op Thuiswinkelwaarborg en beoordelingen van klanten heb ik voor het eerst in mijn leven iets besteld bij Wehkamp.

Heel eenvoudig: je maakt een account aan, kiest het product dat je wilt hebben, je klikt rechtsonder om naar de volgende pagina te gaan, je betaalt via iDeal en vervolgens selecteer je de gewenste afleveringsvorm. Je kijkt rechtsonder en ziet geen button met “volgende stap” maar wel een met “bestelling afronden”. Daar klik je op en dan kom je terecht op een pagina die zegt "selecteer uw bank". Dat had ik al gedaan dus ik klik op "volgende stap" en zie een pagina met "selecteer uw bank", maar nu roodomrand.

Bij een klantenservice denk je tegenwoordig allereerst aan een machteloze telefonist(e) die de klacht aan de al dan niet juiste persoon / afdeling doorgeeft en niet aan iemand die zegt "ik zie dat u om 15.29 u. een account hebt aangemaakt en om 15.33 u. hebben we het geld van u ontvangen maar er is inderdaad geen bestelling van u binnen. IK loop het bestelproces even met u door: kies het product en bij betaling kiest u voor betaling achteraf. Wij sturen dan een acceptgiro mee maar daar hoeft u dan verder niets mee te doen."

Probleem opgelost!

Geen opmerkingen: