donderdag, februari 25, 2010

Terreur

Er is een krant in Nederland die dagelijks zijn uiterste best doet om de Wakkere Nederlander een slachtofferstatus aan te praten: Luie agenten liggen op de loer om hardwerkende Nederlanders een poot uit te draaien wanneer zij de maximumsnelheid met 3 km overschrijden. De klimaatmaffia vertelt leugens over opwarming om de burger geld uit de zak te kloppen. Dat alles natuurlijk om daarmee linkse hobby's te financieren.
Gisteren bereikte de berichtgeving weer een hoogtepunt met de mededeling dat burgers in Leusden slachtoffer zijn van eenden. Het gaat daarbij niet om de gewone hardwerkende vaderlandse eend maar om allochtone Kaapse eenden!

Onder het bericht vond ik een reactie van Stefanie uit Utrecht waarmee ik van harte kon instemmen:
Ik overweeg om me aan te sluiten bij deze partij. Een verkiezingsslogan heb ik al:
EIGEN EENDEN EERST !!!

Geen opmerkingen: