woensdag, mei 30, 2007

Nijmegen in vogelvlucht

Serieuze concurrentie voor Google Maps. Onder de titel maps.live.com heeft Microsoft nu ook sattellietfoto's op het internet staan en bij een aantal steden (w.o. Nijmegen) kun je er als een vogel (birds eye view) overheen vliegen en dat heb ik maar eens gedaan en dan vlieg je natuurlijk ook even over de hof en dan denk je natuurlijk heel even aan onze buurman van Bed & Breakfast de Pauwenhof en hoe hij zich moet voelen wanneer hij merkt dat we zo recht zijn zwembad in kunnen kijken. In het weblog Nijmegen Centraal staat een uitgebreide bijdrage over Nijmegen in vogelvlucht (of Akelig dichtbij zoals zij dat noemen) en die kun je hier lezen.
Voor het overige plaats ik even een screenshot op mijn blog en zoals dat betaamt bij een hecht Centraal Wonen Project ga ik natuurlijk niet inzoomen op mijn eigen terras (ik zit er toch niet) maar komt het hele project in beeld:

Geen opmerkingen: