dinsdag, juni 09, 2009

Glasvezelinfrastructuur Kastanjehof

Update 2 juli 2009: We hebben besloten om de film voorlopig van Youtube te verwijderen totdat zowel het fysieke als het formele traject naar behoren is afgesloten. De film zou mogelijk tot misverstanden kunnen leiden bij partijen die ook een glasvezel willen aanleggen. Ik kom hier later nog wat uitgebreider op terug, naar verwachting voor het eind van de zomer.

Na het nodige heen en weer gepraat, vergaderingen en overleg met een aantal Nijmeegse (en Ubbergse) centraal wonenprojecten en hun bewoners
is iedereen in de fase beland dat er concrete besluiten vallen en vooral actie kan worden ondernomen. Op 23 mei gingen bij mij op de Kastanjehof de spaden in de grond en daar heb ik het volgende filmpje van gemaakt. Helaas had een week eerder een zeer geliefd familielid mijn camera geleend en per ongeluk wat aan de instellingen van de camera veranderd waardoor de film niet in de beste beeldkwaliteit is opgenomen maar op het eind van de film (als ik het in de gaten heb) wordt het beeld beter. Desalniettemin veel plezier toegewenst met het bekijken van de film.

Geen opmerkingen: