donderdag, maart 11, 2010

Twitter


Vanmiddag keek ik even op de Weblog van Helmond. In het menu aan de rechterzijde bevindt zich een vakje waar je twitterberichten over Helmond voorbij kunt zien komen. Ik zag ineens het woord Cacaofabriek en klikte meteen de link aan. Het twitterbericht Bezoek aan de Cacaofabriek bleek te verwijzen naar de website Erfgoedstem (klik op de afbeelding) die een filmpje had geplaatst over de Cacaofabriek.
Het filmpje is door mij gemaakt op 14 mei 2006 en de Erfgoedstem heeft mij geen toestemming gevraagd om het filmpje te mogen plaatsen maar het heeft wel mijn volledige instemming. Misschien dat ik bij toekomstige films een Creative Commons mededeling invoeg waarbij ik toestemming verleen de film over te nemen mits niet voor commerciƫle doeleinden.

1 opmerking:

De weblog van Helmond zei

Leuk dat De weblog van Helmond ook buiten onze stadsgrenzen wordt gelezen. Was/Is een leuk filmpje.