zondag, mei 30, 2010

Emporium

Op de Berendonck tussen Nijmegen en Wijchen vond gisteravond Emporium plaats; een mega Dance Event van de Matrixx. Er waren een flink aantal dj's aanwezig en die wisten 'm flink te raken en dat was te merken ook: Nu we eindelijk van de koude noordenwind af zijn waaiden ritmisch dreunende bassen ongehinderd via mijn tuindeur naar binnen. Rond een uur of acht heb ik nog even op mijn terras gestaan, me afvragend waar dat geluid toch vandaan kwam: een festival op de campus van de RU? Nee, dat zou ik vast en zeker geweten hebben. Het zal toch niet Emporium zijn? Is dat wel vandaag? En het is toch helemaal op de Beerendonck en dan komt dat geluid toch niet tot hier?
Ja hoor, het was wel degelijk Emporium en de dj's hebben hun stinkende best gedaan want de afstand van mij (A) naar Emporium (B) is via de blauwe lijn 8,4 km.

Geen opmerkingen: