zaterdag, december 24, 2016

Joseph B - The Christmas Song

Mijn wens voor iedereen:

Fijne Kerstdagen en een fantastisch 2017 !



In het filmpje hieronder heb ik dat muzikaal vorm weten te geven en, eerlijk gezegd, dat viel niet mee, Ik ben namelijk niet zo bang om mijn mond open te trekken om wat geluid te produceren en over het algemeen gaat me dat best wel redelijk af. Maar omdat ik de instrumentale track gelijktijdig met de zang moest opnemen had ik niet de mogelijkheid om de balans achteraf te regelen. Ik heb het opgelost door de geluidstrack hard af te spelen en gelijktijdig “sotto voce” te zingen en laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn. Ik ben dus niet helemaal tevreden over het resultaat, maar vind het toch voldoende acceptabel om het hier te plaatsen.

Veel plezier!

Geen opmerkingen: