zondag, september 23, 2007

Kastanjehof Jaarfeest 2006

Volgende week staat het jaarfeest van Centraal Wonen Project Kastanjehof weer op het programma en vanmiddag realiseerde ik me dat ik de film van 2006 nog altijd niet had ge-edit. Tijd om dat alsnog even te doen. Om ca. 15.30 u. was ik zover dat ik de muziek er onder kon zetten. Omdat het thema van het feest Duitsland was moest dat natuurlijk Duitse muziek zijn en omdat de film 6 minuten en 34 seconden duurt viel mijn keuze aanvankelijk op "Liebe liegt nicht" van Herbert Grönemeyer. Uiteindelijk koos ik toch voor een iets korter nummer van de band 2Raumwohnung en achteraf ben ik daar zeker tevreden over want zo goed passend bij de beelden: kijk bij voorbeeld eens naar het dansje van onze Rudi Carell. Maar het was vooral toen Inge Humpe de woorden "Wir trafen uns in einem Garten, wahrscheinlich unter einem Baum" begon te zingen dat er een brede grijns op mijn gezicht verscheen. Zelden werden beelden beter ondersteund door de muziek dan in het filmpje met de gemeentewerkers.

Geen opmerkingen: