woensdag, september 12, 2007

Ràw volluk

In het verleden publiceerde ik het bericht "Klussen met matje en Huub" en daarin schreef ik onder meer het volgende: "Ik heb in dit blog al eens laten weten dat alles wat hier over Helmond, zijn bewoners en de plaatselijke folklore te zien is en te lezen staat voor 100% berust op waarheid en geen letter overdreven is. Iedere Helmonder kent wel mensen zoals de twee vrolijke klussers Matje en Huub, nie veul skool gehad maar wel aardig uit de voeten kunnen met de handjes en daarbij een positieve levensinstelling en vol goede bedoelingen; maar of ze altijd de juiste keuzes maken...".
Klussen met Matje en Huub was fictie van de hand van filmmaker Denvis. De idioten in het filmpje hieronder zijn helemaal echt en bijzonder onsmakelijk. Een beetje de Helmondse variant op Jackass. In ieder geval had ik na het filmpje bekeken te hebben kramp in mijn kaken van het lachen.

Hellemonders? Des naw echt ràw volluk!

Geen opmerkingen: