zondag, december 02, 2007

A nice surprise!!!

Op het internet zijn verscheidene websites te vinden waar je leuke muziek kunt downloaden. Vaak staan die op de Bloggersites van Google. Gisteravond kwam ik op het idee om eens op de combinatie "Albert Show" en Blogspot te googlen. En waarempel, tot mijn grote verrassing bleek er een bruikbaar resultaat tussen te zitten. Ik had er eerlijk gezegd nauwelijks op gerekend maar op de website van Rockanthology vond ik een exemplaar van Warm Motor en wat voor een! Behalve de bekende tracks die ik al kende van het vinylexemplaar uit 1970 dat al in mijn bezit was bevat dit album ook nog een aantal bonustracks die nooit op LP maar alleen op single zijn uitgebracht. Wil je het zelf een keer horen bezoek dan de website. De link staat hierboven in de tekst. Het is beslist de moeite waard.
De Mr. Albert Show was de band van Bertus Borgers en Bonkie Bongaerts. Toen Bonkie de band verliet om bij toneelgroep Proloog te gaan spelen werd de band opgedoekt en ging Bertus Borgers verder met Sweet d'Buster. Bonkie is alweer een aantal jaren overleden maar Bertus is nog altijd actief. Een live album van zijn huidige band Groove is op dit moment te downloaden op de website Collectors Corner.


Geen opmerkingen: