maandag, maart 03, 2008

Plusprogramma NSG

Speciaal voor de leerlingen die voor het eerst op de NSG zitten heeft de school een plusprogramma. Kinderen die wat tijd over hebben naast hun huiswerk kunnen binnen dat programma kiezen uit verschillende onderdelen. Op deze pagina kun je daar meer over lezen.
Bronke heeft gekozen voor een cursus klimmen die op het Sportcentrum van de Radboud Universiteit wordt gehouden. En omdat ik het zo leuk vind om een tweede generatie Boudewijns actief te zien in het Gymnasion ben ik vanmiddag even wezen kijken om foto's te maken en wat filmpjes te schieten. Vanavond heb ik de film in elkaar gezet en het resultaat zie je hieronder. Het lijkt er een beetje op dat ik Omroep Gelderland heb zitten nadoen maar ik zocht gewoon naar muziek die 5'11" duurde met het thema "high" en kwam uit op High van Lighthouse Family.

Wanneer je rechtsonder op het logo van Google Video klikt kom je op de pagina van Google Video en wanneer je daar op het driehoekje rechtsonder klikt kun je de video full screen afspelen.

Geen opmerkingen: