zaterdag, maart 15, 2008

Slappe banden

Toen Bronke vanmiddag vanuit de manege naar mij reed ging ze nog even bij Suzan langs om boeken op te halen. Daar aangekomen bleken de banden van haar fiets dermate slap te zijn dat ze van Suzan niet verder mocht fietsen. Eerst oppompen dus. Omdat de fietspompslang niet op het ventiel van haar fiets paste moest er gezocht worden naar een verloopstuk. Toen dat niet direct gevonden werd besloot Bronke een alternatief vervoermiddel te gebruiken. Uiteindelijk bleek het verloopstuk toch gevonden te zijn en konden de banden toch worden opgepompt maar Bronke bleef bij haar besluit. Suzan stelde me telefonisch op de hoogte van het feit dat Bronke 10 minuten eerder bij haar vertrokken was maar dat de reis Hatert - Sint Anna (normaliter iets meer dan 10 minuten) wat langer zou duren door het gekozen vervoermiddel. Ik besloot mijn camera klaar te leggen en toen ik na 15 minuten op de uitkijk ging staan hoefde ik niet lang meer te wachten:

Geen opmerkingen: