maandag, september 21, 2009

Akasha ponykamp 2009


Op vrijdag 24 juli werd het Akasha Ponykamp op manege Sint Frans in Alverna afgesloten met de traditionele show. De rand van de kleine bak stond boordevol ouders, grootouder, broertjes, zussen en vriendinnen van de deelnemers aan het ponykamp.
Sinds een aantal jaren sta ik daar ook altijd bij om gewapend met de camera verslag te leggen van al het schoons wat daar allemaal gebeurt. Ook dit jaar was dat het geval maar omdat mijn camera de laatste maanden kuren vertoond bij een bepaalde lichtinval waren mijn beelden van een dusdanig slechte kwaliteit dat daar geen film van te maken was.
Toen ik vandaag het Youtube-adres intikte kraag ik een pagina voorgeschoteld die Bronke afgelopen weekend had bekeken en laat dat nou net de Grote Carrousel zijn uit deze show (een upload van itsDian).

Bronke is één can de twee kopruiters op witte paarden in deze show. Nog een bijzonderheid: Voor het eerst in de geschiedenis van de Eindshows van Akasha ponykampen maakte een galop deel uit van de show. De show stond in het teken van sprookjes en wordt verder uitgewerkt tot een groots paardentheater onder de titel "Komt Goed" later dit seizoen.

Geen opmerkingen: