woensdag, september 02, 2009

Wijzigingen op Sjefstek

Zojuist heb ik enkele wijzigingen aangebracht op Sjefstek. Ze zijn te vinden in het menu aan je linkerhand.
  • Allereerst de enquête. Ik heb een nieuwe vraag geplaatst en in het antwoord kunnen jullie kenbaar maken wat je lievelingsdier is. Misschien enigszins verrassend dat je ook op een dier als de krokodil kunt stemmen. Ik vind namelijk dat er veel te weinig aandacht is voor deze vriendelijke goedlachse lobbessen. Ik ben het dan ook helemaal eens met die mevrouw van de dierenbescherming die ons vrijwel dagelijks via de STERreclame toespreekt: "Het probleem met krokodillen is dat mensen op een relatief goedkope manier een krokodil kunnen aanschaffen maar zich niet realiseren dat deze dieren een specifieke verzorging nodig hebben." Daarom dus!
  • Er is ook een nieuwe diavoorstelling: Poedels! Ik heb al heel wat van die beesten gezien met wanstaltig geknipte staartjes en pootjes al dan niet met blauwe of roze kleurspoeling; en vaak heten ze dan ook nog Fifi of Froufrou. Je kan wel zeggen dat ik een enorme hekel aan die beesten heb gekregen (ik projecteer dus eigenlijk mijn afkeer van hun afrijselijkje baasjes op de arme diertjes zelf. Toen ik in de Daily Mail on line de foto's zag die Ron Netherland had geschoten van een "canine fancy dress contest" duurde het wel even voordat ik was bijgekomen van mijn lachstuip. Ik heb de slideshow op langzaam afspelen ingesteld dus geniet er maar van.

Geen opmerkingen: