maandag, januari 31, 2011

Dynomite news

Afgelopen dinsdag postte ik een bericht dat ik de 40.000 puntengrens met Dynomite had doorbroken. In de loop van deze week kreeg ik steeds meer de indruk dat de 50.000 punten op niet al te lange termijn ook in het verschiet zouden liggen. Niets is minder waar: King Dynomite 2010 moet nederig en in diepe bewondering het hoofd buigen voor Bronke.

Toen ik vanavond rond half zeven in een pan stond te roeren hoorde ik in een hoog tempo dinosauruseieren ontploffen. "Kom eens kijke pap, zou er iets aan de hand zijn?" klonk het vervolgens. Ik liep naar mijn bureau en zag de teller op 48.000 staan en het ging maar door: "Ik ben nog eens niet zo lang bezig maar heb al verschillende keren 4- en 5-voudige scores gehaald". Normaliter word ik weggestuurd als ik sta te kijken hoe Bronke het er van afbrengt; ik leid namelijk af en ben ook nog hinderlijk. Deze keer mocht ik echter blijven staan om de teller steeds verder te zien oplopen met het fraaie resultaat rechtsboven als eindstand.

Geen opmerkingen: