dinsdag, mei 24, 2011

Telegraaf actiekrant 2

Een dag of 6 geleden plaatste ik een bericht over een geweigerde reactie van mij op een artikel in de Telegraaf. Hoewel mijn reactie inhoudelijk en zakelijk was en zeker niet kwetsend achtte de telegraaf mijn reactie strijdig met de huisregels. Volgens mij was mijn reactie niet in strijd met de huisregels maar wel met de politieke lijn van de Telegraaf.
Vandaag stond er een artikel in de Telegraaf over het salaris van Sadik Harchaoui, directeur van het multicultureel instituut Forum. Het instituut ontvangt subsidie van de overheid en dan mag er verwacht worden dat het salaris voor de directeur niet hoger is dan dat van een Direcreur-generaal op een ministerie (€124.000,-). Het salaris van Harchaoui is de afgelopen jaren met 50% verhoogd tot €142.000,- voor 4 dagen per week en dat leidt tot onrust binnen de organisatie.
De Telegraaf geeft lezers de mogelijkheid om te reageren en onderstaande reacties zijn dus wel overeenkomstig de huisregels en de politieke kleur van de Telegraaf. Het laat in ieder geval duidelijk zien dat mijn besluit om nooit meer te reageren in de telegraaf een juiste was.

Geen opmerkingen: