dinsdag, januari 08, 2008

Bakjes en zakjes in het Klokhuis


Ook altijd benieuwd geweest hoe die witte kunststofschaaltjes worden gemaakt waarin je je warme hap meeneemt van de frituur of de afhaalchinees. Kijk dan komende vrijdag 11 januari om 18.30 u. naar Het Klokhuis op TV3. Het Klokhuis zendt elke vrijdag het Magazine uit waarin je onder meer kunt zien hoe verschillende producten worden gemaakt en deze week is Meulendijks Verpakkingen uit Helmond aan de beurt om te laten zien hoe dat met de frietbakjes gaat. Vandaag kreeg ik een mailtje van mijn jeugdvriend Jos Bots (net zo oud als ik en dus net als ik altijd 12 gebleven) die dankzij zijn liefde voor de frituur en voor zijn vrouw Leny M. een belangrijke rol speelt bij Meulendijks Verpakkingen waarin hij de geadresseerden oproept om vooral te kijken. De oproep geef ik graag door: Kijken dus! In verband met de nieuwjaarsborrel bij mij op de hof zal ik het moeten hebben van Uitzending Gemist maar dat vindt Jos vast niet erg.

Geen opmerkingen: