zondag, januari 06, 2008

Brand Cacaofabriek 5

Hieronder een berichtje uit het Eindhovens Dagblad waarin de brandweer kort en bondig uit de doeken doet dat ze het best wel goed gedaan hebben en wie zijn wij om daaraan te twijfelen:

Dan is er verder nog een filmpje dat ik heb gevonden op Youtube. Meestal is het filmpje erg donker en niet zo informatief maar we zien wel met enige regelmaat de vlammen flink oplaaien. De Jeugdbrandweer Asten die het filmpje heeft gemaakt heeft er ook muziek ondergezet. Wanneer na 5'33" de Chili Peppers het voor gezien houden volgt er een wel zeer verrassend nummer dat zeker een lach op je gezicht zal brengen of anders wel de wenkbrauwen flink zal doen fronsen.

1 opmerking:

Unknown zei

http://nl.youtube.com/watch?v=x5wdRLUYCrE hier een duidelijkere film(het is alleen een fotofilm) van overdag.
De film komt later nog.
Toen ik je blog las, waar ik op was gekomen via youtube, waar je over het liedje van Blink begon te schrijven kwam er een glimalch op mijn gezicht, ik ben er dan ook eigenlijk best trots op dat andere mensen ook mijn filmpjes bekijken en insluiten etc.

Gr Bram
www.jeugdbrandweerasten.nl
bram@jeugdbrandweerasten.nl