woensdag, januari 30, 2008

Driving Radboud

Vanmiddag interviewde ik iemand voor het buurtkrantje waarbij ik in de redactie zit en de layout doe. Hij vertelde mij dat hij een paar jaar terug via een uitzendbureau bij het Radboudziekenhuis heeft gewerkt waar hij toen met een elektrokarretje door de onderaardse gangen mocht crossen. Ik vertelde hem toen dat ik een tijd terug een filmpje ben tegengekomen met een complete elektro rijtour door de Radboud van Neurologie aan de Heyendaalseweg tot aan Orthopedie aan de René Descartesdreef. Vanavond heb ik weer eens gezocht naar het filmpje en ik heb het ook gevonden en het is beslist de moeite waard om deze film van Citroentje Filmprodukties op mijn blog te zetten. Veel plezier.

1 opmerking:

Anoniem zei

bedankt voor het plaatsen van mijn filmpje op je web-log. tof.
ja het is indrukwekkend groot gebouw de radboud, en zonder deze elektrokarretjes is het werken er niet te doen :)

LG

Marcus