zaterdag, juni 16, 2007

Template

Mijn website heeft weer zijn oude looks teruggekregen. Wat is er gebeurd? Nou, het zat al een tijd in de planning om de links naar muziekwebsites in de sidebar wat te actualiseren; dat wil zeggen de sites die niet meer actief zijn te verwijderen en een aantal andere aan het rijtje toe te voegen. Simpel genoeg, zou je zo denken en tot op zekere hoogte is dat ook zo. Je kiest het tabblad template en vervolgens edit html en dan is het zoeken geblazen naar waar de links nu eigenlijk staan en die staan er dus niet. Geen probleem gewoon terug naar je oude opmaak (revert to original template) om daar de links te veranderen en ja hoor, daar verschijnen ze al. Nu nog gauw even een nieuw template kiezen en … weg zijn ze weer! Gauw met het pijltje naar links op de Firefox toolbar om de pagina met html tags terug te halen, saven en dan ben je waar ik nu weer ben. Eind goed, al goed? Nee, ik wil mijn lichte achtergrond terug en dat gaat ook gebeuren maar vandaag heb ik daar geen zin meer in. Je merkt het wel als het zover is.

Geen opmerkingen: