dinsdag, december 28, 2010

Baas boven baas

Hee! Heeft Sjef alweer een verbetering van zijn score te melden? Nee, helaas niet. Dynomite speel ik van tijd tot tijd heel fanatiek en dan weer maanden niet. Sinds een dag of 10 speelt Bronke ook Dynomite en van mijn schamper lachje van de eerste twee dagen wanneer Bronke werd verpletterd onder de voet van een Tyrannosaurus Rex heb ik wel een beetje spijt. De rollen zijn nu omgedraaid: de highscore is nu voor Bronke (ze heeft mijn highscore inmiddels al 4 keer overtroffen).
Bronke beschikt over een zelfde soort gevoel voor humor als ik en ik moet zeggen: dat is knap irritant! Gisteravond was ze ook weer laatdunkend commentaar aan het leveren terwijl ik Dynomite speelde en ik moest haar dus dreigen dat ik tijdens haar douchen met de keukenkranen zou gaan spelen als ze niet zou opdonderen (dit soort humor dus, niet echt leuk maar wel verdomd effectief!). Het lieve kind eist nu van mij dat ik op dit blog melding maak van haar prestaties. Bij deze dan!

Geen opmerkingen: