donderdag, december 30, 2010

Gerechtigheid

Vanochtend, donderdag 30 december 2010, iets na half elf is op de valreep vast komen te staan wie zich in huize Boudewijns King Dynomite 2010 mag noemen en dat heeft toch wel iets van gerechtigheid.

Uiteraard heb ik Bronke meteen gebeld en het gesprek verliep ongeveer als volgt:
B - Hoi
S - Hoi… 36.190
B - NEEHEEHEEHEEEE !!
Uiteindelijk heb ik moeten beloven dat ik 3 dagen zal wachten met publiceren dus ik houd deze post opgeslagen
tot 2 januari en zal dan met trots en voldoening de button bericht publiceren clicken.

Update:
Het is bijna etenstijd en ik heb zojuist weer een half uurtje gespeeld en daarmee mijn highscore op 36430 punten gebracht zoals je kunt zien op de afbeelding rechts.
Ik denk dat Bronke en ik er nu allebei naar streven om als eerste de status van Thunder Lizard te bereiken.

Geen opmerkingen: