zondag, juni 12, 2011

Talking Moose

Vandaag vertelde ik Bronke over verschillende leuke programma'tjes die ik vroeger draaide op mijn Mac Classic. Toen Bronke vroeg of ik ze wilde installeren ben ik op zoek gegaan en ik heb zowell Eyeballs als Talking Moose gevonden. De eerste bestaat uit een paar ogen boven in een balk die je dursor overal volgen. Talking Moose is spectaculeir leuker. Om de zoveel tijd verschijnt er een elandkop in beeld die een opmerking maakt over het programma dat je net opende of afsloot en tussendoor ook nog wat te vertellen heeft: Toen ik vanavond Dynomite speelde kwam de Moose in beeld en zei: "Hey, do you get payed for doing that?" Je kunt versie 5.1 hier downloaden en er is tegenwoordig zelfs een versie voor Windhoos 7Ik heb een filmpje gemaakt van het Moose control panel zodat jullie even kunnen zien hoe het eruitziet



Geen opmerkingen: