dinsdag, juli 26, 2011

Best of Both Worlds

In het menu aan je linkerhand staat een hoofdstukje lekkere muziek, waar je kunt zien met welk materiaal mijn favoriete muziekblogs zijn ge-update. Sommige blogs zijn al een hele tijd niet meer bijgewerkt dus wordt het langzaamaan tijd om ze te verwijderen. 

Vanmiddag las ik een bericht op mijn favoriete blog Best of Both Worlds dat ook dat blog niet meer bijgewerkt zal worden aangezien de blogger Arnel Lefevere uit Hulst afgelopen week op 51-jarige leeftijd plotseling is overleden. Ik heb een paar keer gereageerd op een van zijn blogberichten en steevast kreeg ik een vriendelijk antwoord waaruit o.m. bleek dat hij Sjefstek bekeken had en het blijkbaar leuk vond dat ik een "Hellimunder" was. 'Nen echten Hellemonder zal zich nooit zo noemen dus twijfelde ik of Arnel uit Gemert of uit Deurne afkomstig was. De waarheid ligt ongeveer in het midden: Arnel's echtgenote is de kinderboekenschrijfster Anneriek van Heugten en die is afkomstig uit Millis (Milheeze), halverwege Gimmert en Deurse. Vandaar dus…

Vandaag ga ik een aantal blogs uit de lijst verwijderen maar BoBW laat ik staan als een voorbeeld van waartoe een combinatie van smaak en nieuwsgierigheid kan leiden.

Geen opmerkingen: