zaterdag, juli 23, 2011

De maaltijd en nog meer, 22 juli 2011

Vandaag de intocht van de 4daagse. Er liepen twee mensen mee waarmee Bronke veel optrekt: Josje en Michel (de zwarte rugzakken). Vlak voor ze langs zouden komen beloofde ik Bronke een mooie foto te maken van de begroeting. Hieronder de tekst die ik achteraf meekreeg en vet gedrukt de tekst die ik hoorde.

  • Hoi
  • Hoi, loop je een eindje mee?
  • Ja, da's goed
  • Doei!

Waarna ik vervolgens toch nog de foto kon maken.

Tsja, en dan de maaltijd van vandaag. Elk jaar op vrijdag na de intocht heeft onze hof de traditionele barbecue. Iedereen levert van alles in (ik hamburgers en worstjes, komkommersalade, stokbrood en echte knofloksaus van Suzan). Al dat lekkers wordt dan door Teun gebakken en iedereen kan pakken waar ie zin in heeft. En dat is dus het wonder van Centraal Wonen: er blijft nauwelijks iets over, iedereen heeft genoeg gehad en ook nog datgene wat ie lekker vindt.

Geen opmerkingen: